Sorg og samtale

Personlig samtale

Livet gør til tider ondt, sorg og ensomhed kan ramme os alle. Derfor tilbyder præsterne ved Fårevejle Kirke personlige samtaler, også kaldet sjælesorgssamtaler, for at markere, at der er en forskel i forhold til at gå i terapi eller til psykolog. Det er ikke et behandlingstilbud, men en mulighed for at få talt om tro, liv, sorg og ensomhed, og præsten er underlagt tavshedspligt. For kontakt: se menupunktet Navne.

Odsherred sorggruppe

Er du voksen og har du mistet en af dine nærmeste, kan det være godt og livgivende, at tale om din sorg, dine problemer og det, der tynger. Du har mulighed for at deltage i vores sorggruppe og måske herigennem finde støtte til at komme videre med dit liv.
Møderne foregår i Konfirmandstuen ved Egebjerg Kirke.
Vi er to ledere af gruppen:
Du kan kontakte én af os for en samtale: Psykolog Anne Thomsen, mobil 20 16 48 86 eller Kst. sognepræst Aage Koed Mikkelsen (Egebjerg Kirke): Tlf. 59 32 81 99.